Jag vill inte!

Jag känner mig som ett litet barn, som sätter sig på tvären, armarna i kors och utbrister "jag vill inte!". Exakt den känslan har jag nu. Jag vill inte plugga, och jag orkar inte plugga... 

meeen, jag har väl inget val. Men först ska jag kolla på OC, sen ska jag ta tag i plugget. 

Idag efter skolan så var det någon som sa att det var extrapris på coop, så då åkte typ halva klassen dit för att inhandla lite plugg-godis. Mumma! Jag har tänkt lite på det dära.. man blir typ tjock av att ha mycket plugg... för man hinner inte träna något för att man måste plugga, och det är lättare att plugga ifall man har plugg-godis. Alltså måste ju detta resultera i att mycket plugg gör en tjock?


min fina morfar på möbelmässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback