lite läskigt.

Okej, nu ska jag för första gången någonsin lägga upp en bild på mina kläder. Typ en outfitbild. Men det är bara för att... ja egentligen vet jag faktiskt inte. Jag vill bara bevisa att jag faktiskt satte på mig ett par shorts och t-skirt i morse. Det var en lite halvskojjig historia faktiskt, eller inte. Men i morse när jag vaknade upp, hyfsat utvilad efter 11 timmars sömn, så kollar jag ut och såg att det hade kommit ännu lite mera snö. Så i ren protest så kände jag att "nääe, jävla snö. Jag vill ha shorts." sagt och gjort, jag tog på mig ett par shorts.

Det här känns rent av lite töntigt,... Jag vet inte riktigt hur de som lägger upp typ en sån här bild om dagen gör... Men men, här är den iallafall:


Så idag fick det bli jeansshorts och en gammal fashion against aids tröja som jag inte använt på år och dagar. Och så tights och höga varma strumpor. Det är ju trots allt massor av minusgrader ute.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

Postat av: Anonym

Snygg blogg kusin :) <3

2011-02-24 @ 21:52:26
URL: http://jooooojjos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback