Lördag.

Fullspäckade lördag. Men rolig och mysig lördag!

Jag kom just hem från Elias, där jag har spenderat natten. Myckat mysigt. Vi hyrde film, åt lite godis och var bara sådär allmänt mysiga! Sen att jag vaknade i morse av att solen lös rakt i mitt ansikte var lite sisådär. Det var ju jäkligt härligt att solen lös, men inte att jag behövde vakna av det halv nio på morgonen....

Snart kommer hela tjocka släkten hit, okej inte hela, men en stor del av den. Så det kanske egentligen är dags för mig att sätta igång att göra iordning mig... Så det blir ganska trevligt, de ska tydligen passa på att fira min födelsedag när alla ändå är här (vilket är = paaaakeeeeeet) eller ja, förhoppningsvis paket iallafall. Haha.

Ikväll bär det av för att fira Johanna och Joels födelsedag. Det blir roligt! Dock följer jag inte med ut, eftersom jag är sjuuuukt otaggad, men agera fylletaxi ska jag minsann göra ändå. Haha.

Nej, dags att sätta igång lite grann tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback