Mat!

Nu ska jag äta något tror jag, iallafall om jag ska överleva fram tills klockan åtta ikväll då vi har bord på Creperiet... Så ja, köket nästa!

Förövrigt så tycker jag att det är lite jobbigt det här med att vara nyttig. (hej jag har vart nyttig i en dag nu). För då kan jag inte äta efterrätt ikväll, jag kan inte fika hos nicole på måndag, jag kan inte fika utan måste fika något nyttigt med Julia på onsdag och jag får inte äta någon semla på fettisdagen. (Fast fettisdagen ska vi nog ha en undantagsdag faktiskt. vafan, det är fettisdagen ju!)

Nej nu lite mat i magen, jag är huuungriig.


(förresten så har jag nästan en frisör klar till balen. nästan. vi ska testa frisyren i mitt hår antagligen nu i veckan, eller iallafall snart. Sen efter det ska jag bestämma mig om jag tycker att det är bra, och så ska hon se om hon vill ta sig an det. Men det är ju egentligen ingen svår frisyr, så det ska nog vara luuugnt. Skönt är det iallafall, för då har jag bara bilen kvar. Sen är allt fixat inför balen!)
inte blev det någon fotografering idag heller. Men rummet blev rent och fint iallafall. Nu kanske folk kan andas när de är här inne iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback