Nej hörrni....

... nu är jag hemma från skolan, eller ja, jag kom hem vid typ sju. Sen när jag kom hem var min fina Elias här, så jag låg och kramade på honom i typ en timme innan han var tvungen att åka till ishallen för att träna... Men det var mysigt ändå! :)

och sen. dumma mig! dumma idéer. Vad hände liksom? Men från och med fredag (bara för att jag ska kunna fika hos frida imorrn, och för att han ska kunna äta upp sina polkagrisar) så ska jag och Elias vara nyttiga. NYTTIGA!? han och jag? Vi som är bäst på att köpa en hel påse godis och äta upp den på en kväll. Men nu, ingenting fram till min födelsedag (13 mars) då vi har ett undantag för den helgen. Sen är det nyttighetsperiod fram till påsklovet. Herregud. herreguuuud! vad har jag gett mig in på? Plus att det var min idé. dumma dumma mig. Men det kan kanske vara lite hälsosamt faktiskt....

Men nu ska jag nog faktiskt sova, ja redan. Är helt sinnessjukt trött. Och imorrn har vi sovmorgon, så går jag och lägger mig nu så kan jag sova i runt tolv timmar. Underbart! 


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback