Nu är jag här igen...

... efter en lång dag med plugg. Fysik, mikrobiologi och projektarbete har stått på schemat i skolan. Och fysikplugg har stått på schemat från och med att jag kom hem, och det kommer det att göra fram tills ikväll, då sängen är nästa. Usch, jag orkar inte. Men jag fattar inte fysiken, så jag har ju egentligen inget val ifall jag ska klara provet. Det blir ju inte bättre av att veta att så fort man har blivit av med det här provet så är det dags att börja råplugga till mikrobiologiprovet nästa vecka, som också är ett hur maffigt prov som helst. Efter det så är det högsta växeln med projektarbete för att få klart all skit innan sportlovet. seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen är det mitt efterlängtade underbara sportlov!  (men jag behöver ju inte riktigt ännu tänka på att jag har en jävla massa plugg när jag kommer tillbaka igen... men det tar vi då, ett senare problem).

usch, ett helt inlägg med plugg. tråk. Men det är bara det som händer i mitt liv för tillfället, så det får bli så helt enkelt. Jag har ju inte ens tid med min pojkvän, då är det illa! (och ändå så uppdaterar jag er hela tiden... skumt det dära.)


ge mig sommar, ge mig student, ge mig slutet på skolan, ge mig värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback