Pansarvagn.

Idag har det vart skolan hela dagen. Lite fysik, lite mikrobiologi och massor av projektarbete. Fasiken vad bra vi jobbade idag, fick massor gjort, och det känns väldigt positivt, jag tror vi lär hinna med vårt tidsschema om vi fortsätter att jobba såhär. Mycket bra gjort mina vänner!

Sen så har jag vart med min pojkvän såhär på eftermiddagen, och det var mysigt. Riktigt riktigt riktigt mysigt! Jag tycker om min Elias något fantastiskt mycket! <3

Sen är det det sista fixet inför treadagen imorrn. Som sagt så blir det pansarvagnsförare + pansarvagn. Och pansarvagnen är i princip klar, det är bara lite som ska tejpas, och lite som ska målas. Sen har det strulat ihop sig med kläderna just nu, men det ordnar nog sig. Vafan, vi har en pansarvagn, det borde väl räcka, egentligen? haha!

Jag och karro från förra treadagen:

jag var lite rädd... att umgås med en panter är ju faktiskt lite läskigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback