Plugg.

Huskurer, huskurer och åter huskurer. Nu har jag hela 16 A6-sidor inne på Publisher med huskurer mot både det ena och det andra, kapitelstarter, och jag vet inte vad. Visst, vissa sidor är det mindre på än andra. Men nu känner jag mig jävligt bra, så nu får det räcka med plugg för idag. Om någon har någon bra huskur mot torr hy, fet hy, finnar, utslag, eksem eller liknande så får ni mer än gärna höra av er! Det blir vi bara mer än glada för!

Nej nu är det fint väder, så nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag nog ta med mig min mamma ut på en promenad med kamerorna i högsta hugg. Eller så är jag superlat och håller mig inne framför tvn och datorn idag. Det hade om inte annat vart galet skönt, jag ska ju trots allt ut lite senare.

Eller halv fyra måste jag ner till strandpromenaden och ringmuren för att fota till vårat projekt iallafall. Så att jag ska få lite solnedgångsbilder och lite sånt. Och så ska jag hinna göra det, och hinna till friskis till typ halv fem också.. Så vi får se lite hur jag gör. (Kanske dissar friskis idag iallafall.. haha! latmasken är helt klart framme!)

Jaja, hej på er sålänge!
Fina Visby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback