Sjuka drömmar.

Är det jag som ser fram lite för mycket inför studenten? Eller redan börjar oroa mig för allt som inte redan är fixat.. ja något omedvetet är det i varjefall, då jag två nätter i rad har drömt mardrömmar om just studenten. Ena natten var det själva studenten och inatt var det om balen. Tur att det bara var drömmar. Illafall, såhär låg det till, i mina drömmar alltså.

natt 1, studenten: Det var dagen innan studenten, det var strålande sol (!) och hela klassen var hemma hos mig, då vi helt plötsligt inser att vi inte har kommit på något tema till vagnen, det är fortfarande osäkert om vi har en vagn och traktor, och vi har ingen som ska köra den. Panik! Så ja, alla störtar iväg till affären köper lite sprayfärger och alla ringer panikslagna runt för att vi ska få tag i en vagn. slut.    skum dröm, ja. för vagn och traktor har vi ju redan klart?

natt 2, balen: väldigt kort, men hemsk dröm. Som ni alla kanske vet så ska min klänning vara lång och ljusgul.Jag kommer bort till säve, alla kollar lite konstigt och det gör mig ingenting. När vi kommer ner till almedalen så inser jag att min klänning är svart. Den är superkort. Den har rosa tyll nertill. Och mitt smink ser ut som om det har suttit på i en vecka i sträck. heeeemsk dröm.

så ja, jag oroar mig och taggar redan inför studenten.
Nikon D3000 + Nikon AF-S 18-55/3,5-5,6G DX VR AF-S
Inställningar: s1/100 f5,6 ISO800

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback