Skolan.

Nu är mikrobiologiprovet äntligen gjort, och det är nog det bästa på länge. Att jag kan gå hem nu och veta att det inte ligger en hel stor hög med plugg och väntar på en. Underbart skönt!

Just nu sitter jag i datorsalen i skolan, helt ensam. Det är liite läskigt faktiskt. Men Alex är påväg och Karro är bara och hämtar mat vid pastavagnen. Gott! För här lär vi iallafall sitta i två timmar till. Projekt projekt och projekt.... Men det går riktigt bra faktiskt. Vi börjar bli lite smått klara, och det är bara lite jobbiga småfix som ska fixas, vi måste få ordning på bilderna som har en förmåga att bli hemskt pixliga och sådära. Och som sagt, en massa småfix, men det ska väl gå bra såsmåningom. Helst innan fredag också!

Nej, nu ska jag fortsätta att klippa, klistra, skriva och fixa. Och jag tycker att karro ska komma med maten snart. jag är huuungriiiig.


snygg bild jag hittade i bildarkivet va? :) Söta flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback