Söndag 27 Februari

Näst sista dagen i februari. Alltså är det snart mars, alltså fyller jag år om 14 dagar. yeey!

Igår var en hemskt mysig kväll. Jag, Karro, Tom, Alex och Nicole drog till Creperiet och åt mat, snackade skit och hade sådär allmänt trevligt. Sedan när vi skulle gå därifrån så kände vi att det inte var dags att åka hem ännu, så vi satte oss på o'learys en stund innan vi började kila hemåt. Mycket trvlig kväll!

Idag vaknade jag vid typ nio av att jag var sjuuukt hungrig. Så det var bara att kliva upp istället för att fösöka somna om... Men idag kommer Elias hit, när han har sovit ut, så det kan ju vara när som helst. Inte innan tolv iallafall. Haha. 

Nej om man kanske ska ta en dusch innan han kommer. :)


Nikon D3000 + Nikon AF-S 18-55/3,5-5,6G DX VR AF-S
Inställningar: s1/250 f5,6 ISO100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback