Torsdag.

Idag ska vi säga STORT GRATTIS till Frida som fyller hela 19 år idag!!!

Idag har det vart skolan för hela slanten, igen. Dock med ett litet avbrott på en timme då jag kilade hem till Frida för att fika lite. Riktigt gott och mysigt var det. Och riktigt roligt, och även lite obehagligt (haha). Sen har vi hållt på med projektarbetet lite såhär på eftermiddagen, och jag och karro satt längst, idag igen, och kom inte från skolan förrän vid 19.30. Men nu börjar vi verkligen bli klara. Det är bara lite småfix och lite bildproblem som ska fixas. Men min projektgrupp är mycket duktiga! :)

Imorrn är det skola igen, och då ska vi såga i ett lamm-huvud på biologin. Läääskigt, men sjukt intressant. haha. Sen blir det ännu mera projekt. Dock lär inte jag sitta kvar särskilt länge, inte överdrivet länge iallafall, eftersom jag ska vara med min fina pojkvän!

Och ni får ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen på senaste tiden, men när jag sitter i skolan till sju halv åtta på kvällen, så har jag inte riktigt tid att uppdatera här. Men det blir bättre snart, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback