trååååk.

Min pojkvän slutade strax efter fyra i när, så här sitter jag och väntar på att han ska komma tillbaka in till stan, så att jag kan få åka med honom hem.. Jag som bara hade tänkt att gå in till stan efter skolan, köpa blommor och sen gå till visab och åka hem till honom. Men icke, så jag fick gå hela vägen hem igen. alltså är jag helt fryst nu. Fingrarna går i slowmotion, så jag kommer inte orka skriva så mycket.. 

Idag i skolan har vart en lång, men ändå ganska soft dag!

Nej nu får jag panik över att det går så långsamt att skriva, så ni för nöja er med det här för idag. Vi hörs i morgon igen! Nu ska jag snart alla hjärtans dag-mysa med min pojkvän. bara han kan komma till staaaaan någon gång. åh.
sommaren 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback