YEEEEY!

okej, jag har upptäckt något fantastiskt. När jag var i london förra våren så upptäckte jag affären "River Island" som det finns underbara kläder hos. Och det går inte att beställa därifrån från Sverige. Jävla skit liksom. Meeeen! Nu när jag satt och tittade runt på lite sidor efter en jeansjacka så stöter jag på en jäkligt snygg. Gissa vart den kommer ifrån? Jooo, River Island. Jag, Sofie Johansson, har hittat en återförsäljare till River Island. Iofs även den från england, men man kan beställa till Sverige. AWESOME!! Däremot fanns det inte så överdrivet mycket kläder där just nu som passade mig. Men ändå, nu vet jag vart jag ska hålla utkik någonstans! :)

Här är iallafall jeansjackan som jag tror att jag ska klicka hem till sverige och min brevlåda! Tyckte minsann att den var lite fin! :)
Image 1 of River Island Pleat Front Denim Western Jacket

Och nej, jag tänker inte avslöja för er, riktigt ännu! ;) mohaaha

Kommentarer
Postat av: Sannie

jag hade velat styra element: jord, vatten, luft och eld :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback