yeey, födelsedag.

igår hade jag födelsedag, sisådär nästan en månad i förväg. Det var väl i stort sätt bara för att min släkt var samlad då och att det då var lättast så. Därför är jag hela 1000 riktstaler rikare nu. Tack tack! Sen får jag vänta till min riktiga födelsedag på resten liksom. Men varför inte ha två födelsedagar när man kan liksom? :)

Men nu är det ju det lilla problemet att jag vill ha en HTC gratia. Men ma och pa sa att de inte tänkte köpa den i födelsedagspresent till mig eftersom den är så pass dyr, men de kan betala en del av den. Sen så fick jag ju pengar igår. Och sen kan jag lägga till resten... Frågan är om det är värt? Så alla ni med HTC, är det värt...?


Okejokej, jag ska plugga. Men först lunch! haha. fan vad jag är hopplös när det gäller plugg innan loven....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback