Ett bra avslut på lovet.

Idag har varit en väldigt bra och lugn sista dag på lovet. Jag vaknade lite tidigare än Elias, så jag satte mig och pluggade lite italienska medan jag väntade på att han skulle vakna. Sedan åt vi lite frukost, lite grapefrukt, lite glass (det får vi faktiskt äta!), sedan kollade vi på lite film och myste framför tvn. På eftermiddagen gick vi ut och gick i en timme, vilket var lite kallt, men galet mysigt. 

Nu på kvällen har vi kollat på lite mera tv och jag har pluggat lite till italienska. Och det suuuger. 104 fraser, om bara en massa skit. huuu. Men men, det ordnar nog sig.

Förresten så kliar det i fingrarna, jag vill verkligen börja pilla med min nya mobil, men jag har som sagt bestämt mig för att vänta tills efter den gär veckan då jag har en hel del grejer att hinna med. :)

Och om någon mot förmodan har missat det, så fyller jag år om exakt en vecka. Den ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback