Godmorgon alla glada!

Jag vaknade på ett strålande humör idag. Dels för att jag såg i tidningen att det skulle vara plusgrader iallafall fram till fredag, min studentmössa har kommit, och jag ska träffa julia idag - det var ju iallafall sjukt länge sen, igen! Men bättre sent än aldrig som man säger.
Sen måste jag berätta att jag och Elias faktiskt är nyttiga! (nyttigare). Som tillexempel igår, istället för att elioas kommer hem med en chipspåse eller en godispåse till mig, så kommer han hem med en grapefrukt. Känns fortfarande jävligt udda, men varför inte egentligen? Det är ju gott, plus att man inte blir sådär tjockt mätt. :)
Nej nu måste jag göra mig i ordning, för om en timme ska jag möta Julia på stan. Och förresten så kom jag på värsta fotoidén igår. (eller okej, kanske inte värsta, men det skulle kunna bli ganska fräscha och fina bilder). Det var i varjefall när vi satt och åt grapefrukt när jag insåg att den är ganska fin. Så jag ska gå någon dag, typ imorgon och handla lite frukter av olika slag, dela på dem som är snyggast innuti, och ha kvar dem som är snyggast utanpå och i massor av olika kombinationer. Skitsvårt att förklara, men jag visar bilderna  när jag har tagit dem! ;)
Dags att sätta fart, jag hör av mig igen närmare kvällen. Måste ju berätta lite om mitt besök hos Malena, hon som syr min balklänning! :) Hej på er!
(blogg.se verkar ha damp, så nu får ni ett långt tråkigt inlägg, utan bild. Vilket gör det ännu lite tråkigare. Och juste! nu idag någon gång så ska jag se till att beställa hem min HTC. haha japp, jag får beställa min egen födelsedagspresent. haha!)
Jag vaknade på ett strålande humör idag. Dels för att jag såg i tidningen att det skulle vara plusgrader iallafall fram till fredag, min studentmössa har kommit, och jag ska träffa julia idag - det var ju iallafall sjukt länge sen, igen! Men bättre sent än aldrig som man säger.

Sen måste jag berätta att jag och Elias faktiskt är nyttiga! (nyttigare). Som tillexempel igår, istället för att elioas kommer hem med en chipspåse eller en godispåse till mig, så kommer han hem med en grapefrukt. Känns fortfarande jävligt udda, men varför inte egentligen? Det är ju gott, plus att man inte blir sådär tjockt mätt. :)

Nej nu måste jag göra mig i ordning, för om en halvtimme ska jag möta Julia på stan. Och förresten så kom jag på värsta fotoidén igår. (eller okej, kanske inte värsta, men det skulle kunna bli ganska fräscha och fina bilder). Det var i varjefall när vi satt och åt grapefrukt när jag insåg att den är ganska fin. Så jag ska gå någon dag, typ imorgon och handla lite frukter av olika slag, dela på dem som är snyggast innuti, och ha kvar dem som är snyggast utanpå och i massor av olika kombinationer. Skitsvårt att förklara, men jag visar bilderna  när jag har tagit dem! ;)

Dags att sätta fart, jag hör av mig igen närmare kvällen. Måste ju berätta lite om mitt besök hos Malena, hon som syr min balklänning! :) Hej på er!

(blogg.se verkar ha damp, så nu får ni ett långt tråkigt inlägg, utan bild. Vilket gör det ännu lite tråkigare. Och juste! nu idag någon gång så ska jag se till att beställa hem min HTC. haha japp, jag får beställa min egen födelsedagspresent. haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback