Lill-lördag.

Onsdagen den 9e mars alltså. Fasiken vad tiden går fort nu! Och våren kommer med stormsteg (hoppas jag iallafall!). Och allting känns sådära bra. Eller okej, nu ljög jag. det är mycket som inte känns bra, men det kan jag faktiskt bortse lite ifrån nu när solen skiner var dag. Det är härligt! Därför suger det ju att jag har plugg och sånt grajj nu... Nu när det är fint och bra ljus varje dag, våren börjar komma och jag vill ut och ta kort, men naj naj, jag får sitta inne med näsan i en biologibok eller vad fasiken som helst!

Men men, jag ska vara glad ändå, för på fredag är det värsta över. (hoppas jag! tänk om jag har missat något viktigt som ska göras.....) Så efter fredag, eller ja, redan på fredag ska jag börja tagga inför min födelsedag och min födelsedagsmiddag. yeeey, det ska bli kul! Ännu roligare är det ju att så många ser fram emot min lilla middag, fina ni! Men då känner ju jag värsta pressen, att alla måste ha trevligt, att alla tycker om maten, om tårtan och allt sånt där. sjukt. 


min fine karro!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen stress gumman! Vi begär bara att det ska vara gott, se bra ut, bli skitkul och att alkoholen skall tömma våra hjärnor totalt, så att thalamus kopplar fel och hypofysen ber binjuremärgen att frigöra massor med adrenalin och dopamin, i brutala mängder!! Och det finns ju ingen risk att det misslyckas! :D

2011-03-10 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback