Mitt stora feta grekiska bröllop

Nu har jag precis kommit hem ifrån Elias. Vi gjorde mest ingenting, kollade lite på TV och åt pannkakor. Haha. Men det var myyys! Sen började vi diskutera Celsius, Kelvin och Farenheight på vägen hem. Förvirrande diskussion det dära! 

Nu sitter jag och pappa och kollar på mitt stora feta grekiska bröllop. Ganska rolig film faktisk, men jag har redan sett den ett par gånger, men pappa sitter här bredvid och skrattar högt med jämna mellanrum. haha!

I morse så beställde jag förresten hem min HTC. Det blir intressant att lära sig den telefonen, och framförallt den touchen... Min touch på min nokia är ju helt annorlunda från HTC-mobilerna, så jag kommer ju få daaaaamp.. Men det ordnar sig nog!

I morgon måste jag in förbi stan en sväng, och fixa en sjuuuukt försenad födelsedagspresent till Karro. haha. men bättre sent än aldrig brukar man väl säga? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback