Nervsystemet och sånt dära.

Här sitter jag och försöker skriva en sammanfattning på allt skojsigt vi ska ha på provet på fredag. Problemet är att jag typ inte känner igen särskilt mycket, och det är jättemycket även om jag försöker korta ner min sammanfattning så mycket som möjligt. Plus att jag inte har någon lust att göra det här. Men jag måste! Det hade ju vart helt underbart om jag skulle hinna klart innan klockan 20.00 då det är Top Model, för då slipper jag skriva sent ikväll då jag verkligen inte kommer orka... Skriver jag inte klart sammanfattningen idag så kommer den inte bli gjord förrän på typ torsdag, och då är det lite sent. haha. För jag vill ha klart den idag (fan vad jag tjatar...) för då kan jag plugga lite på det i morgon, göra projektarbete och vara med Elias på onsdag, plugga in det sista och finputsa kunskaperna på torsdag. Det hade vart perfekt. Synd att jag är så inåtihelvete seg då. Eller sitter här och skriver. Bra där, bra!

Nej back to the nervsystem och det dära.


Den här bilden, som förövrigt inte alls blev är särskilt fin, tog jag med livet som insats, typ. Jag stog på is, bredvid havet, på huk och tog den. Fatta att det var halt! och att iskalla havet låg precis bredvid. Det hade lätt kunnat sluta i katastrof. Men fantastiskt bra som jag är, så plumsade jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback