Nu: kudden.

Nej nu ska jag minsann sova. Jag ska upp ganska "tidigt" i morgon då jag har lite som ska göras. Innan klockan tre så ska jag hinna till affären och sätta in lite pengar på mitt konto, jag ska hinna in till stan och köpa födelsedagspresent till karro och så om det är bra väder så att det blir fint ljus så ska jag även till affären och handla lite frukter och sånt så att jag kan leka lite med min kamera. 

Vid klockan tre ska jag nämligen och jobba. Så allt jag ska göra måste hinnas klart innan det. Och om jag vaknar vid typ ett så blir det ju lite hektiskt. Så upp vid halv elva borde bli lagom. Godnatt med er!


En jäkligt skön bild på Lisa från i somras. åh, ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAH, vart kom den här ifrån!? hah

2011-03-04 @ 09:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback