Betygsättardag.

Idag sätts alltså betygen. Sjukt! Jag trodde aldrig att vi skulle nå fram till den här dagen, men nu är vi här. Det kommer vi att fira med att jag och Karro ska skriva klart labbrapporterna.. haha! Och sedan ska vi kila in på stan fika lite och prata igenom allt som har hänt den senaste veckan. yeeeey. jag har saknat min hjärnhalva!

Ikväll åker jag ut till mitt andra hem på själsö och myser lite. Kanske att vi åker förbi och kikar på Natalies nya lilla lägenhet, men annars blir det nog en liten promenad längs med havet ikväll och sedan någon bra film på tv. 

I morgon ska jag och rida min knäppohäst, säga till min tjockishäst åter igen att hon bör trycka ut sin fölis snart, och sedan på kvällen så lär det bli utgång för att fira att betygen är satta. WOOPWOOP.

Nej nu är det nog allt dags för mig att kanske sätta på mig några vettiga kläder, kanske inte bör springa runt i min onepiece när karro kommer och vi ska in till stan och sådär. haha. :) hejpåer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback