Ett sista krafttag.

Ja nu är det ju verkligen det allra allra allra sista som ska göras i skolan. Nu i helgen såbör jag plugga en massa grej då jag har prov och redovisning på måndag och prov på tisdag. kuuul. Men vad gör jag då? Jo, ingenting. Jag var en sväng på stan med Elias och hans ma&pa för att införskaffa en kostym till honom, de bjöd på fika, sen skulle jag till stallet, och när jag kom hem var jag faktiskt tvungen att göra massa annat bra. Men plugga, bara anstränga sig litelitelite till, bara pyttelite till, ja det har jag verkligen ingen lust till, ingen ork heller för den delen... Jävligt dumt faktiskt, och just därför åker jag ut till Elias ikväll. Tror någon att jag kommer få något plugg gjort? eeeeh, nej. hoppsan, vilken osis.


igår var jag och nicole ute och kollade på vår lilla vagn till studenten, det blir fint de. på måndag får jag hämta min balklänning, äntligen! och på måndag ska vi även ha ett litet möte med klassen, och då förhoppningsvis bestämma det sista till studenten. får se hur det går nu då. 

men nu är det bara 20 dagar kvar till studenten, 15 till balen och 11 till mösspåtagningen. yeeeeey! och så har jag bara två ordentliga skoldagar kvar, och tre lärarledda lektioner. Sen då? näh då är det bara att strosa runt och göra lite det man känner för. Okejdå, jag ska försöka plugga litegrann innan jag ska äta, så att jag iallafall har gjort någonting innan jag åker ut till Elias. som om det kommer att hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback