I am a festis.

Ni vet Festis, som är 60cl och världsbra? 

Jag och Elias var i affären i helgen och skulle köpa lite godis, då ville vi även ha något att dricka. Så jag går bort till festishyllan och ser till min förskräckelse att de har gjort om dem!!! Vem vågar göra om festisflaskorna så att de för det första blir asafula och för det andra drar ner dem till 50cl?! Jag vart iallafall asirriterad. ajaj. inte alls bra. Jag övervägde tillochmed att inte köpa en, men sen så gjorde jag ju det iallafall. Men ändååå!!!
fina gamla festis. och som hade normala namn och 60cl.
de nya skitfula och 10cl mindre festisarna. Och inte för att tala om de nya astöntiga namnen på dem.... men de får ni kolla upp själva om ni är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback