Jag har inget liv.

Okej, nu kommer det ultimata beviset på att jag inte har något liv... Jag sitter och pluggar psykologi en fredagskväll. Antingen så är det för att jag är sjukt stressad över mina två prov på måndag och ett prov på onsdag, eller så är det för att jag inte har något liv what so ever, eller så är det för att min pojkvän överger mig på en fredagskväll för att istället dricka öl med sina kompisar. Jag vet inte. någon blandning av allting skulle jag tro. Så nu ska jag fördjupa mig i psykiska sjukdomar, och jag kan nog konstatera att jag faktiskt har en hel bunt själv. den ni.*

Annars då? det är bara en massa plugg i mitt liv just nu. jag blir gaaaalen. Men idag kunde jag stryka tre saker från min lista (yeeey), men då fick jag också skriva till fyra nya grejer. kul, skitkul verkligen! Så var jag och klippte mig idag också, hos hon som ska göra min håruppsättning. Hon var bra, och glad, så det kändes bra. Och håret, ja det blev väl ungefär 7 cm kortare och är inte slitet längre. men det vart väl helt okej.

nej, ner med näsan i psykologiboken, eller kanske gå till affären först och köpa lite choklad? Eller orkar man det?, det är ju långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback