sjuuuukt.

(varning, ännu mera skolsnack!)
idag hade jag mitt sista psykologiprov och min sista redovisning i italienskan. I italienskan krävde jag i princip ett MVG och hade gjort i ordning ett färdigt tal i huvudet om jag mot förmodan inte skulle få ett, men jag fick ett solklart. Så det var otroligt skönt. Sedan blev det en liten mysig fika med mina italienarkompisar på Fiket. Men nu när jag kom hem så väntade en liten annan trevlig överraskning i mailboxen, jo ett mvg i psykologin också. huuuur sjuuuukt?!

Så nu är jag glaaaad. och ska bara orka plugga till genteknikprovet i morgon också. Men nu ska jag och hämta hem min balklänning, äntligen! Och sedan ska jag på studentmöte. Undrar när det ska hinnas med att plugga till gentekniken? Inte en aning faktiskt.


happpyface!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lundin

oh va du är duktig, att du hinner med allt och gör det så bra

2011-05-23 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback