Varför jag inte riktigt hänger här längre.

Det är främst för att ni ska slippa höra en massa klagande om plugg, plugg och åter plugg. För nu är det sjukt mycket. Dödligt mycket. Så all tid jag inte pluggar på, den sover jag på. Ungefär så är mitt liv. Typ i helgen när jag åkte ut till Elias, så hade jag psykologiböckerna i högsta hugg. Sån kul flickvän var jag... "jag ska bara kolla på det här liiiite till.". Hemska mig. Men lite har jag umgåtts med honom också. 

Så är vi klara med det där hemska projektarbetet också. äntligen! Så i morgon är det två prov, ett låååångt hemskt psykologiprov med typ hur mycket som helst. och ett italienskaprov. onsdag är det mikrobiologiprov. Den är det hyfsat lungt resten av veckan, "bara" fyra labbrapporter som ska göras, skrivas och sådära. Sen nästa vecka är det en redovisning och ett prov på måndagen och ett genteknikprov på tisdagen. sen.. SEN! äntligen. Det är så inåtihelvete nära nu, men det känns ändå så inåtihelvete långt bort. Jag drunknar i böcker, papper, anteckningar och allt sånt dära. JAG ORKAR INTE MERA NU! 

Hejdå från mig på ett tag. kanske kommer tillbaka efter betygen är satta eller något sånt, för nu vill jag bara gå och dö. Men nu tänker jag minsann göra chokladbollar och totalignorera mitt psykologiplugg. Det får gå som det går i morgon, det lär gå åt helvete (iallafall g-delen, då man måste kunna allt utantill...), så lite ångest har jag över det. men jag har slutat brytt mig som sagt. hu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback