Idag är en bra dag.

- Det är torsdag, alltså är det fredag i morgon och jättesnart helg!
- Jag har fått nya hörlurar
- Jag fick min lönespecifikation idag. Ehm, inte för att skryta, men, jag är riiiiik! (dock fattades det sexton (!!!!!) timmar, så jag ska och skälla på min löneansvariga i morgon. Men trots dessa missade timmar, så fick jag ändå en feeeeet lön. och Då har ännu inte lönen för sista augusti på Eskelhem kommit ännu. Men jag ska ju ändå lägga undan större delen av den. )
-Sen kom jag liksom inte på något mera. haha.


Några andra bra saker.
- I morgon får jag äntligen äntligen äntligen träffa min fina pojkvän igen.
- Jag har jobb hela nästa vecka (har jag kanske redan sagt det?)
- Jag har på allvar bestämt mig för att börja gå ut och ta en powerwalk typ en gång i veckan. Att börja springa känns ju lite too much faktiskt.
- På lördag ska jag på klinte marknad. Ville ju egentligen på Kräklingbo marknad, men det blev ju inte så av en rad anledningar. Men iallafall, pax för att köpa ett gäng kartonger med kokostoppar (eller vad de heter, ni fattar vad jag menar!)
- Jag får min lön på måndag. (Alltså måste jag vänta ända till måååååndaaaag för att få in hela älskade lönen på kontot.)
-Jag ska på kräftskiva hos Maja på lördag. ruuuuligt!!

Men nu ska jag ta på mig något vettigt så ska jag, ma & pa åka till farmor och äta mat. Mumma! :)



aaah, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback